مامل مگ

اخبار تکنولوژی

مامل مگ

اخبار تکنولوژی

اخبار فناوری و تکنولوژیهای جدید

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لاجیتک G903: موسی که نیاز به شارژ شدن ندارد

 

اگر در هنگام خرید موس تمام نشدن باتری آن برایتان مهم است، موس وایرلس لاجیتک G903 با قرار گرفتن در کنار یک موس پد، دیگر نیازی به شارژشدن نخواهد داشت.

موس وایرلس گیمینگ جدید لاجیتک یک ابزار فوق العاده برای بازی‌هایی است که کوچکترین قطعی یا تأخیر در بازی باعث شکست شما در بازی خواهد شد. این ماوس مشکل تمام شدن باتری در حین بازی را حل نموده است. این دستاورد به لطف تکنولوژی لاجیتک لایت اسپید (Lightspeed) میسر شده است که ماوس را از نظر پاسخگو بودن تبدیل به یک موس باسیم خواهد نمود و پیشرفت چشمگیری در تولید موس محسوب می‌شود. پس اگر قصد خرید موس گیمینگ بیسیم دارید، لاجیتک G903 می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

خرید موس

اگر شما این موس را بر روی بازی‌هایی مانند Dota 2 و Overwatch امتحان کنید متوجه خواهید شد که این ماوس از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با موس‌های باسیم ندارد و هیچ تأخیری در حین بازی حس نخواهید کرد (در حالیکه اکثر ماوس‌های بیسیم چنین مشکلی دارند). مادامیکه از این موس بر روی موس پد مخصوصش استفاده کنید کاملاً دقیق و صحیح عمل خواهد کرد.

بسیاری از گیمرها بر این باوراند که بازی کردن با موس‌های گیمینگ بیسیم هیچگاه به دقت موس‌های باسیم نخواهد بود و همیشه ترجیح می‌دهند در هنگام خرید موس، نوع باسیم را انتخاب کنند. اگرچه اگر از لاجیتک G903 استفاده کنند مطمئنا نظرشان تغییر خواهد کرد.

لاجیتک G903 علاوه بر اینکه بصورت وایرلس به کامپیوتر متصل می‌شود، بصورت بیسیم شارژ می‌شود و این ویژگی آن را از سایرین متمایز می‌نماید. اکثر موس‌های بیسیم موجود در بازار از باتری‌های معمولی استفاده می‌کنند که در مقابل، این موس با استفاده از یک باتری که در داخل آن تعبیه شده و بصورت بیسیم شارژ می‌شود، قابل شارژ مجدد است.

هنگامی که چراغ‌های LED ماوس خاموش باشد، تا 32 ساعت با هربار شارژ قابل استفاده است و در هنگام روشن بودن لامپ‌ها این زمان به 24 ساعت می‌رسد.

شارژر این موس در واقع موس پد آن است، که وقتی گیمر در حال بازی کردن است بصورت اتوماتیک شارژ می‌شود و دیگر نیازی به وصل کردن آن به گیرنده بیسیم برای شارژ مجدد نیست و فقط کافیست از موس خود بر روی موس پد استفاده نمایید. البته نکته‌ای که درباره شارژر این ماوس وجود دارد این است که از استاندارد مخصوص لاجیتک استفاده می‌نماید و با شارژر بیسیم محصولاتی مانند سامسونگ گلکسی S8 یا آیفون  8 سازگار نیست.

خرید موس


مشخصات کلی لاجیتک G903:

  • سنسور: PMW3366
  • دقت: 200-1200 DPI
  • حداکثر شتاب: بالاتر از 40G
  • وزن: 110 گرم
  • وزن اضافی: 10 گرم (اختیاری)
  • دکمه‌های جانبی: دکمه‌های کناری (دو دکمه در سمت چپ و دو دکمه در سمت راست)

منبع: مامل مگ

  • مامل مگ
  • ۰
  • ۰

اندروید 10 پر از ویژگی‌های جالب و مفید است، فقط باید بدانیم کجا به دنبال آن ها بگردیم و چطور از آن‌‌ها استفاده کنیم.

اندروید 10 که در ماه سپتامبر و با گوشی‌های پیکسل آغاز به کار کرد، به آرامی راه خود را به سایر گوشی‌های تفن همراه هم باز کرده است. سامسونگ هم تمام گوشی‌ها تولید جدید خود را با اندروید 10 منتشر کرده و گوشی‌های جدید این شرکت مانند گلکسی Z فلیپ و گلکسی S20 هم دارای اندروید 10 هستند.

این بروزرسانی حاوی ویژگی‌های جدید بسیاری است که از حالت تاریک (Dark Mode) گرفته و بهبود حریم شخصی و Live Caption را شامل می‌شود. اگر گوشی جدید خریداری کرده‌اید که اندروید 10 است یا گوشی قبلی خود را بروزرسانی کرده‌اید و بدنیال راه‌هایی برای استفاده و کشف قابلیت‌های جذاب آن هستید؛ در اینجا ما تعدادی از این ویژگی‌ها را معرفی خواهیم نمود.


  1. ناوبری حرکت (Gesture Navigation)

ویژگی های اندروید 10

 

استفاده از ضربه زدن روی صفحه برای سوییپ کردن بین برنامه‌ها و بازگشت به صفحه اصلی، بجای تکیه بر دکمه سنتی که در اندروید برای اینکار وجود داشت امکانپذیر شده است. تا قبل از اندروید 10 چنین ویژگی امکانپذیر نبود.

البته فرآیند فعالسازی این قابلیت بسته به شرکت سازنده گوشی شما متفاوت خواهد بود که برای یافتن آن می‌توانید در قسمت تنظیمات گوشی، کلمه "Gestures" را جستجو نموده و این قابلیت را فعال نمایید.


  1. وای فای و QR کدها

ویژگی های اندروید 10

 

اندروید 10 قابلیت جدید دارد تا بتوانید برای شبکه وای فای خود یک QR کد ساخته و با اسکن کردن آن از قسمت تنظیمات وای فای گوشی، به شبکه وای فای متصل شوید. برای استفاده از این ویژگی به بخش تنظیمات وای فای بروید و نام شبکه خانگی خود را انتخاب نمایید که پس از آن، گزینه اشتراک‌گذاری QR کد وای فای را خواهید یافت.


  1. لغو حذف برنامه

ویژگی های اندروید 10

 

آیا تابحال برایتان اتفاق افتاده که برنامه‌ای را بطور اتفاقی از صفحه اصلی خود پاک کنید و بعداً به این فکر کنید که چه برنامه‌ای در آن جای خالی بوده؟

در اندروید 10، تا چند ثانیه بعد از حذف هر برنامه، گزینه‌ای برای خنثی‌سازی این تغییر وجود دارد. دکمه خنثی‌سازی را در پایین صفحه مشاهده خواهید نمود که با فشردن آن، برنامه به جایی که تعلق داشته بازخواهد گشت.


  1. کنترل مکان

ویژگی های اندروید 10

اندروید 10 کنترل بیشتری بر روی چگونگی استفاده برنامه‌ها از موقعیت مکانی شما دارد. قبل از انندروید 10، هنگامی که یکبار به یک برنامه دسترسی به مکان می‌دادید؛ این دسترسی به مکان همیشه فعال بود و بطور بالقوه همیشه شما را ردیابی می‌کرد. با اندروید 10، این قابلیت را خواهید داشت تا به برنامه این اجازه را دهید که فقط وقتی در حال استفاده از برنامه هستید به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشد. این ویژگی نتنها مسأله مهمی در حفظ حریم خصوصی است، بلکه به صرفه جویی در باتری هم کمک بسیار می‌کند.


  1. تنظیمات حریم خصوصی

ویژگی های اندروید 10

 

با وجود اندروید 10؛ یک بخش اختصاصی حفط حریم خصوصی در تنظیمات برنامه‌ها وجود خواهد داشت. با باز کردن این قسمت، مجوزهای مختلفی که برنامه‌ها برای دسترسی به موارد مختلفی مثل تقویم، موقعیت مکانی، دوربین، مخاطبین و میکروفون درخواست می‌کنند را نشان می‌دهد.

اندروید همیشه فاقد شفافیت لازم برای مشاهده اینکه چه برنامه‌ای به چه بخشی از گوشی شما دسترسی دارد بوده است که با اضافه شدن این بخش جدید، کاربران می‌توانند براحتی مجوزهای دسترسی هر برنامه را مشاهده نموده و در صورت تمایل آن‌ها را ابطال نمایند.


  1. کنترل بهتر روی نیتیفیکیشن‌ها

ویژگی های اندروید 10

 

هنگامی که یک هشدار (نوتیفیکیشن) روی گوشی ظاهر می‌شود؛ با نگه داشتن انگشت و لمس طولانی آن، دو گزینه پیش روی شما قرار خواهد گرفت: هشدار (Alert) و خاموش. اگر گزینه هشدار را انتخاب کنید، برنامه با هر نوتیفیکیشن جدید، صدا تولید می‌کند، ولی اگر حالت بیصدا را انتخاب کنید، دیگر گوشی برای آن برنامه صدایی تولید نمی‌کند و ویبره نمیزند. برای دسترسی به تنظیمات بیشتر می‌توانید از قسمت تنظیمات، به Apps & Notifications مراجعه نمایید.

اگرچه این ویژگی کوچک است، اما بسیار مهم است و دیگر نیاز نیست در قسمت تنظیمات بدنبال شخصی‌سازی هشدارهای مربوط به برنامه‌های مختلف باشید و به سادگی می‌توانید تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید.


زیرنویس زنده (Live Caption)

ویژگی های اندروید 10 | لایو کپشن

 

شرکت گوگل برای در دسترس بودن بیشتر اندروید این ویژگی را توسعه داده است. این ویژگی، در حین پخش ویدیو و حتی بدون اتصال داده، بصورت مستقیم زیرنویس تصویر را می‌نویسد. برای فعال کردن این ویژگی، یک ویدیو پخش کنید و سپس یکی از دکمه‌های مربوط به کم و زیاد صدا را فشار دهید. پس از آن یک منوی کشویی ظاهر می‌شود که یک دکمه مربوطه به زیرنویس دارد که با لمس این گزینه، می‌توانید زیرنویس را جابجا کرده و در مکان مورد نظر قرار دهید.

ویژگی زیرنویس زنده ابتدا در گوشی‌های گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 Xl موجود بود، اما در نهایت راه خود را به سایر گوشی‌های سری پیکسل یافت و اکنون با عرضه گلکسی S20، این گوشی جدیدترین محصول سامسونگ خواهد بود که مجهز به این ویژگی است.


منبع: مامل مگ

  • مامل مگ
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید هدفون هستید و فاکتورهایی برای خرید در ذهنتان دارید، ما پیشنهادهایی را در اینجا مطریح خواهیم کرد.

فاکتورهای مختلف و متعددی برای خرید هدفون وجود دارند. برخی از افراد هدفون‌های کوچک و فشرده را ترجیح می‌دهند، درحالیکه برخی دیگر علاقمند به هدفون‌های با سایز بزرگ هستند که اطراف گوششان را پوشانده و صدایی با کیفیت را ارایه دهد. که البته هدفون‌های کوچک و جمع و جور که استفاده از آن‌ها آسانتر بوده، برای حمل کردن و سفر هم مناسب هستند، طرفداران بیشتری دارند و معمولاً با قیمت کمتری هم عرضه می‌شوند. هدفون‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف نویز هم بدانها اضافه شده است.

در اینجا هدفون‌ها را از منظرهای مختلف بررسی کرده و نگاهی به برترین‌ها بر اساس فاکتورهای کلیدی مانند حذف نویز، کیفیت ساخت و کیفیت صدا می‌پردازیم. اکثر هدفون‌هایی که بررسی خواهیم کرد وایرلس هستند.


بهترین، از نظر حذف نویز: Bowers & Wilkins PX5

هدفون Bowers & Wilkins PX5

اواخر سال 2019، شرکت Bowers & Wilkins هدفون جدید خود که قابلیت حذف نویز هم داشت را عرضه نمود. مدل‌های PX5 و PX7 که به ترتیب با قیمت 400 و 300 دلار عرضه شدند دارای طراحی فوق العاده، صدای قوی و قابلیت حذف نویز هستند. مدل PX7 از نظر ابعاد بزرگتر بوده و صدای پررنگتری دارد، اما مدل PX5کم حجم‌تر بوده و برای کسانی که به سفر علاقمند هستند مناسب است و از نظر قیمتی هم مقرون بصرفه‌تر است.


بهترین از نظر حذف نویز و سازگار با اپل: بیتز سولو پرو (Beats Solo Pro)

هدفون بیتز سولو پرو

سولو پرو اولین هدفون بیتز است که دارای قابلیت حذف نویز است. این هدفون دارای اندازه بزرگتر بوده و از طریق لایتنینگ شارژ می‌شود. این شرکت می‌گوید در این هدفون از Pure ANC استفاده کرده که برای حذف نویز بکار می‌رود و عملکرد بسیار دقیقی دارد. این هدفون در قسمت بالا دارای دکمه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان ویژگی حذف نویز را غیرفعال نمود تا در عمرباتری صرفه‌جویی شود. با فعال بودن ویژگی حذف نویز، تمام صداهای محیط اطراف حذف می‌شوند و صدایی شفاف خواهید شنید.

این هدفون در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است و دارای شش میکروفون است که دوتا از آن‌ها میکروفون‌های پرتویی هستند که در هنگام برقراری تماس یا صحبت با دستیار صوتی صدای شما را می‌شنوند و صدایی صاف شفاف را ضبط می‌کنند و باعث می‌شوند صدای شما دارای باس و صداهای اضافه نباشد.

این هدست دارای یک مدل جمع و جورتر هم هست که برای حمل و مسافرت آسانتر است و قیمت آن اندکی ارزانتر از مدل دیگر است.


صدای عالی و اقتصادی: Skullcandy Riff وایرلس

هدفون Skullcandy Riff وایرلس

این هدفون که بخاطر مقرون بصرفه بودن محبوب است، در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است. این هدفون با قیمت 50 دلار، دارای گوشی‌هایی با بالشتک‌هایی راحت است تا گوش در هنگام گوش‌کردن به موسیقی اذیت نشود و علاوه بر آن، صدایی شفاف داشته و باس مناسبی هم برای آهنگ‌های دارای باس دارد. نکته دیگر درباره این هدفون این است که قسمت بالای سری آن خالی بوده و بدنه و اجزای این هدفون کاملاً پلاستیکی هستند و هیچ قطعه فازی در آن بکار نرفته است. از این رو این هدفون بسیار سبک بوده و برای حمل و استفاده در مسیر مناسب است، همچنین دارای لولا بوده و این قابلیت را به آن می‌دهد که تا شود. البته این دستگاه دارای جعبه برای حمل و نقل نیست، باتری آن 12 ساعت ماندگاری داشته و قابلیت شارژ سریع دارد که با هر 10 دقیقه شارژ تا 2 ساعت می‌توانید از آن استفاده نمایید. پورت شارژ آن میکرو USB است و Type-C را پشتیبانی نمی‌نماید.


زیر 60 دلار: Plantronics BackBeat Fit 500

هدفون Plantronics BackBeat Fit 500

مدل BackBeat 500 برای گوش بسیار راحت بوده و آزار دهنده نیست، صدای خوبی داشته و از دوام بالایی برخوردار است. عمر باتری آن 18 ساعت است. همچنین این هدفون دارای یک نسخه اسپورت بوده که مقاوم به آب است که برای ورزشکاران مناسب است. بسته به رنگ، ممکن است قیمت این هدفون 10 تا 20 دلار بیشتر باشد.


دارای حذف نویز و مقرون بصرفه: AKG N60NC وایرلس

هدفون AKG N60NC وایرلس

اگرچه محصولات این شرکت معمولاً کم فروغ بوده‌اند، اما هدفون‌های بلوتوثی این شرکت دارای کیفیت‌های خوبی هستند و دارای قابلیت حذف نویز می‌باشند. اکنون شرکت سامسونگ، AKG را خریداری کرده و هنوز موفق نشده محصولات این شرکت اتریشی را بخوبی به بازار عرضه کند و فعلاً ایرباد های این شرکت به همراه گوشی‌های سامسونگ عرضه می‌شوند. اگرچه هدفون‌های همرده معمولاً حدود 300 دلار قیمت دارند ولی می‌توان هدفون‌های این شرکت را با قیمت کمتر از 120 دلار هم پیدا کرد.


راحتترین: Bose On-ear وایرلس

Bose On-ear وایرلس

این هدفون که فقط در یک رنگ (مشکی) عرضه می‌شود، اگرچه دارای تغییرات و بروزرسانی‌های بسیار جزیی بوده،  هنوز هم در بین بهترین هدفون‌های بلوتوثی جای می‌گیرد. این هدفون برای افرادی که سر کوچکی دارند (مانند خردسالان و کودکان) بسیار راحت و مناسب است. این شرکت هم اکنون بیشتری تمرکز خود را بر روی هدفون‌های بیسیم که اطراف گوش قرار می‌گیرند و تکنولوژی حذف نویز، تمرکز کرده است.


بهترین باسیم: بیتز Ep

هدفون بیتز Ep

معمولاً هدفون‌های تولید شده توسط بیتز قیمت بالایی دارند، اما هدفون Ep هدفون بسیار ارزشمندی است. قیمت این هدفون در اصل 100 دلار بوده، ولی در بازار قیمت آن حدود 80 دلار یا حتی کمتر است. این هدفون دارای یک قاب فلزی است، ظاهر جلفی نداشته و البته قابلیت تا شدن را ندارد. این هدفون‌ها صدای واضح و بازی دارند و برای کسانی که بدنبال هدفون‌های مدل پایین و قدیمی هستند، می‌تواند جذاب باشذ.


بهترین صدا زیر 100 دلار: Grado Prestige سری SR80e

هدفون Grado Prestige سری SR80e

این هدفون هم همانند سایر هدفون‌های شرکت Grado دارای یک طراحی پشت باز است و صدای بسیار باکیفیت و خوبی را ارایه می‌دهد. البته یکی از مشکلات این هدفون این است که صدای آن توسط افرادی که در اطراف شما هستند هم قابل شنیدن است و به‌همین دلیل برای محیط‌های باز مناسب نیست.

این هدفون از سال 2014 عرضه می‌شود و هنوز هم عملکرد بسیار عالی دارد. با تن صدای متعادل، جزییات صدای دقیق، و باس بسیار عمیق و مناسب، برای کسانی که بدنبال یک هدفون باسیم هستند و نمی‌خواهند هزینه زیادی بکنند بسیار مناسب است. برای استفاده از این هدفون باید دارای دستگاهی باشید که USB Type-C داشته باشد، زیرا این هدفون دارای جک هدفون نیست.


منبع: مامل مگ

  • مامل مگ
  • ۰
  • ۰

اگر گوشی جدید خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید با گوشی قدیمی خود چه کنید، می‌توانید بجای فروختن آن، گوشی قدیمی را به یک ابزار مفید تبدیل نمایید.

با آمدن گوشی‌های اندروید جدید و جذابی که اخیراً تولید شده‌اند و برخی از آن‌ها مانند گلکسی Z فلیپ تاشو هستند یا مانند موتورولا Razr حس نستالژیک را هم به شما منتقل می‌کنند، ممکن است وسوسه شوید که گوشی اندروید قدیمی خود را به ابزاری مفید و کاربردی تبدیل نمایید. البته فروش یا معاوضه با گوشی جدید هم رویکرد بدی نیست و می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد. ولی ما در اینجا به موارد استفاده‌ای خواهیم پرداخت تا بتوان از گوشی‌های قدیمی هم استفاده مفید نمود.

پس اگر گوشی موبایلتان قدیمی است و از فروش آن پول چندانی عایدتان نمی‌شود، می‌توانید آن را به یک موس بیسیم تبدیل کرده یا از آن بعنوان یک دوربین امنیتی بهره بگیرید و آن را تبدیل به دستگاهی کنید که مورد نیازتان است.

گذشته از این، گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های قدرتمند و کوچکی هستند که دارای فضای ذخیره‌سازی و دوربین هم هستند؛ پس قابلیت تبدیل شدن به بسیاری از وسایل مورد نیاز ما را خواهند داشت.

گوشی اندروید قدیمی


گوشی قدیمی خود را به یک وسیله بازی تبدیل کنید

با نصب Nintendo Game Boy، می‌توانید با گوشی اندروید خود در هر کجا که هستید بازی ویدیویی انجام دهید. تمام چیزی که برای این کار نیاز دارید یک گوشی اندروید سازگار و یک دستگاه Hyperkin Smartboy است.

برای اجرای این بازی‌ها، باید کارتریج مربوط به این بازی‌ها را خریداری کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید.


استفاده از گوشی اندروید بعنوان یک ریموت

داشتن یک ریموت برای انجام تمام کارها بسیار خوب و عالی است و با آن می‌توان تمام کارها را با یک دستگاه موبایل انجام داد و تمام دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل نمود. برای این کار نیاز است اپلیکیشن iRule را دانلود و نصب کرده و سپس گوشی موبایل خود را با تمام دستگاه‌ها مانند Apple TV، Xbox One و Roku همگام‌سازی کنید.

علاوه بر این‌ها، اگر در منزل لامپ‌های هوشمند دارید، می‌توانید گوشی خود را با آن‌ها هم همگام‌سازی نمایید. با انجام این کار، دیگر نیاز نخواهید داشت هر لحظه به دنبال کنترل تلویزیون و دستگاه‌های دیگر بگردید و تنها با گوشی موبایلتان دستگاه‌های الکترونیکی را کنترل خواهید کرد.

گوشی اندروید قدیمی


گوشی اندروید خود را به گوگل Home تبدیل کنید

می‌توانید از گوشی هوشمند خود بعنوان یک اسپیکر هوشمند استفاده کنید که نیاز به دانلود هیچگونه نرم‌افزار اضافی هم ندارد. برای این کار، اندروید خود را به نسخه‌های جدیدتر بروز کنید. دستیار صوتی گوگل با گفتن “Hey Google” فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده بنمایید. فقط کافیست یک اسپیکر بلوتوثی را با گوشی خود جفت کنید و اطمینان حاصل کنید که هر دو دستگاه بطور همزمان فعال و روشن هستند.

در این لحظه دستگاه شما حاضر است تا در هر زمانی به فرمان‌های شما گوش داده و دستوراتتان را اجرا کند. نکته خوب ماجرا این است که با انجام این کار، شما در حدود 129 دلار صرفه جویی کرده‌اید و نیازی به خرید دستگاه Google Home ندارید.


گوشی اندروید شما می‌تواند یک دوربین امنیتی خانگی باشد

با تبدیل گوشی قدیمی خود به یک دوربین خانگی، احساس امنیت بیشتری کنید! برای شروع، می‌توانید یک نرم‌افزار دوربین مانند Alfred را نصب کرده و در حین کار در محل کار خود، وضعیت منزل را هم بررسی نمایید. فقط کافیست گوشی رادر جایی قرار دهید که مطمین شوید دید خوبی را از منزلتان دارد.

حتی می‌توانید هنگامی که در خانه حضور دارید، گوشی را در محل ورودی منزل خود نصب کنید تا ببینید چه کسی در خانه‌تان را می‌زند و تمام فعالیت‌های مشکوک اطراف خانه را رصد کنید.

گوشی اندروید قدیمی


از گوشی قدیمی خود برای نظارت بر فرزندانتان استفاده کنید

بجای اینکه به محل خواب نوزاد خود رفته و او را بررسی کنید، در صورت شنیدن هر گونه صدایی، می‌توانید با گوشی قدیمی خود کودک را بررسی کنید تا مطمین شوید خوابیده است یا حالش خوب است.

با قرار دادن گوشی در محل مناسب و نصب نرم افزار اسکایپ بر روی آن، می‌توانید با گوشی فعلی خود، کودکتان را زیرنظر بگیرید. همینطور می‌توانید از نرم‌افزارهایی که مخصوص این کار طراحی شده‌اند، مانند Dormi هم استفاده کنید که رتبه‌بندی آن در بین سایر نرم‌افزارها بالاتر است. قطعاً حس بهتری خواهید داشت وقتی بتوانید کودک خود را وقتی در حال کار هستید، ببینید.


گوشی اندروید خود را به موس وایرلس تبدیل نمایید

حتماً برای شما هم پیش آمده که موس بیسیم شما وقتی در حال کار با آن هستید، به یکباره قطع شده یا از کار بیفتد. داشتن یک گوشی اندروید به شما کمک خواهد کرد تا یک موس جایگزین و پشتیبان هم داشته باشید. برای اینکار نیاز است نرم‌افزار Remote Mouse را نصب کنید.

پس از نصب نرم‌افزار، گوشی و کامپیوتر خود را به یک شبکه وای فای متصل کنید و دیگر با موس‌های قدیمی خود خداحافظی کنید. این گوشی را در نزدیک لپ‌تاپ خود نگهدارید تا هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن بعنوان یک موس استفاده کنید.

گوشی اندروید قدیمی


از گوشی قدیمی خود بعنوان یک پخش کننده موزیک استفاده کنید

با استفاده از گوشی قدیمی خود بعنوان پخش کننده موزیک، می‌توانید موزیک‌هایی که روی گوشی جدیدتان دارید را پاک نمایید تا فضای ذخیره‌سازی آن برای مصارف دیگر آزاد شود. بر روی گوشی قدیمی هم تنها اپلیکیش مورد نیاز، یک نرم‌افزار پخش کننده موسیقی خواهد بود.

با قرار دادن یک حافظه جانبی در گوشی قدیمیتان می‌توانید تمام موسیقی‌های دلخواه و مورد علاقه‌تان را بر روی آن ریخته و درزمان‌هایی که میهمانی دارید آن را به اسپیکر خود وصل کنید و از موسیقی لذت ببرید. نکته مهم دیگر این است که شما می‌توانید گوشی را در محلی رها کنید و نگران تماس‌ها و پیام‌های دریافتی نباشید و شاهد قطع صدای موسیقی در حین پخش نخواهید بود.


منبع: مامل مگ

  • مامل مگ