مامل مگ

اخبار تکنولوژی

مامل مگ

اخبار تکنولوژی

اخبار فناوری و تکنولوژیهای جدید

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش‌ها سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی Quick Share است که قابلیتی شبیه به AirDrop بوده و برای اشتراک گذاری اطلاعات بین گوشی‌های گلکسی استفاده می‌شود.

اگر شما یک کاربر اندروید هستید که به داشتن AirDrop (که به گوشی‌های آیفون اجازه اشتراک‌ گذاری فایل را می‌دهد)  توسط گوشی‌های اپل حسادت می‌کنید؛ سامسونگ خبرهای خوبی برای شما خواهد داشت.

سامسونگ quick share

توسعه دهندگان نرم افزاری سامسونگ موسوم به XDA روزپنجشنبه گزارش دادند که این ویژگی این اجازه را به کاربران خواهد داد تا عکس، فیلم و سایر فایل‌ها را بین دستگاه‌هایی که توسط سامسونگ پشتیبانی می‌شوند، به اشتراک بگذارند. تا کنون چنین قابلیتی برای گوشی‌های سامسونگ فراهم نبوده است.

توسعه دهندگان XDA گفته‌اند که این ویژگی قرار است توسط گوشی گلکسی S20 پشتیبانی شود. این گوشی که یکی از پرچمداران سامسونگ است قرار است در تاریخ 11 فوریه در رویدادی در سانفرانسیسکو رونمایی شود. احتمال ارایه این قابلیت بر روی سایر محصولات سامسونگ مانند گلکسی S11 و گلکسی A50 هم در آینده وجود دارد.

قابلیت Quick Share بر خلاف AirDrop که در سال 2015 توسط اپل رونمایی شد، دارای قابلیت ابری هم هست که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های تا 1 گیگابایت را بصورت موقت بر روی فضای ابری سامسونگ (Samsung Cloud) ذخیر کنند. بر اساس این گزارش؛ فایل‌ها می‌توانند در دستگاه‌های هوشمند سامسونگ (Samsung Smart Things) پخش شده یا در دستگاه دیگری بارگیری شوند.

منبع: مامل مگ

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • مامل مگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی